فردا معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه

فردا معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه


زمان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد.
 

http://kurdpress.com/Fa/Images/News/Larg_Pic/20-12-1395/IMAGE636247869272617357.jpg

به گزارش تیتر نیوز ، یکشنبه 22 اسفندماه آیین تکریم ومعارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ابراهیم رحیمی زنگنه و حجت الاسلام رحیم جعفری در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

پس از استعفای ابراهیم رحیمی زنگنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود مخالفت نمایندگان استان، حجت الاسلام رحیم جعفری را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی نمود.

این مراسم یک بار پیش از این قرار بود در تاریخ 9 اسفند ماه سالجاری برگزار گردد اما به علت اعتراض نمایندگان استان کرمانشاه مبنی بر غیر بومی بودن مدیر جدید، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تکریم و معارفه را با وجود سفر معاون وزیر به استان و تنها به فاصله کمتر از 24 ساعت به تعویق انداخت.

دیدار مسئولین اجرای شهرستان دالاهو با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر روستای زرده.

دیدار مسئولین اجرای شهرستان دالاهو با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر روستای زرده

مسئولین اجرایی شهرستان دالاهو به مناسبت گرامیداشت روز شهید با حضور در حسینیه روستای زرده ضمن دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان دوران دفاع مقدس شهرستان نسبت به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرده و به بررسی مسایل و مشکلات پرداختند.

در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، نجفی رییس بنیاد شهید دالاهو، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانستند و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های انقلاب و ملت هستند که دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 بخشدار مرکزی شهرستان دالاهو گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت 38 ساله بعد از انقلاب خدمات بسیار شایسته ای در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فناوری برای مردم و کشور انجام داد و حضور آحاد مردم پای صندوق های انتخابات نمونه مردم سالاری دینی است.
بهروز محمدی برخی اقداماتی که در این روستا انجام شده، از جمله اجرای کامل طرح هادی، احداث خانه بهداشت مجهز با بهورز و آمبولانس و حضور هفتگی جامعه بسیج پزشکان و شبکه بهداشت در این روستا احداث سالن ورزشی و مکان فرهنگی و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی را برشمرد و با اشاره به پتانسیل بالای گردشگری این روستا گفت هماهنگی هایی در حوزه گردشگری و بوم گردی در حال انجام است. وی همچنین وضعیت فضای آموزشی این روستا را از نظر ساختمان و سرمایش و گرمایش مطلوب دانست. بهروز محمدی  اضافه کرد: آسفالت راه و معابر این روستا نیاز به لکه گیری دارد که تا چند روز آتی، قبل از تغطیلات سال نو مرمت راه ها انجام می شود ودر مورد آبیاری باغات 315 هکتاری زیتون گفت: در صورت وجود آب و تخصیص آب از سوی امور آب مشکل ایستگاه پمپاژ قابل حل است که همت مسئولین امور آب را میطلبد.
محمدی اضافه کرد: جوانان باید قدردان خانواده شهدا باشند و بدانند که این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به راحتی بدست نیامده و با مطالعه وصیت نامه شهدا باید از زندگی آنها سرمشق گرفت.
وی خاطرنشان کرد: نیاز است که مسوولان نسبت به فضای مجازی در بین مردم آگاهسازی انجام دهند که مخاطرات بسیاری در این فضا برای جوانان وجود دارد و درصورت آگاه نبودن باعث بیراهه رفتن جوانان می شود.
حجت الاسلام اسدی نماینده ولی فقیه ناحیه انتظامی دالاهو نیز با اشاره به اتحاد و برادری و برابری حاکم بر این منطقه گفت: خداوند متعال را شاکریم که همه مردم این دیار دست در دست هم و در کنار هم با وحدت برای این کشور زحمت میکشند ، چه شیعه چه سنی و چه اهل حق و همگی باعث افتخار این نظام هستند.
حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه روحیه ایستادگی و مجاهدت مردم در راه دین یکی از ثروتهای فرهنگی ملت ایران است افزود: درهشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی مردم ایران بایکدیگرمتحدشده بودند شهدا باروحیه جهادی و انقلابی وبا گذشتن از جان خود ،توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.
لازم به ذکر است در پایان از خانواده شهدا و ایثارگر تجلیل به عمل آمد.

نهال کاری در زمینی به مساحت 2000 متر توسط حوزه روستایی شهرستان دالاهو انجام شد

  نهال کاری در زمینی به مساحت 2000 متر توسط حوزه روستایی شهرستان دالاهو انجام شد

نهال کاری پایگاه شهید محمدی روستای طلم به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دالاهو با حضور مسئولین محترم انجام شد.

به گزارش کرند کرد، سرهنگ کرمی فرمانده محترم سپاه شهرستان در رابطه با درختکاری گفت: شجره طیبه بسیج در کنار بحث های عقیدتی و روشنگری و فعالیت ها در دیگر زمینه ها ،در زمینه درختکاری و احیا و حراست از محیط زیست و فضای سبز هم فرهنگ سازی می کند و هم از این سرمایه ملی حراست می کند.وی ادامه داد :امروز زمینی به مساحت 2000 متر در روستای طلسم و پایگاه شهید محمدی نهال کاری شده و وظیفه و حفظ و حراست و مراحل کاشت و داشت آن بر عهده بسیجیان عزیز این پایگاه و مردم ولایتمدار روستای طلسم می باشد.

حمدی‌نژادی‌ها "باد" می‌کارند؟!

فعالان سیاسی در گفت‌وگو با فرارو بررسی کردند

احمدی‌نژادی‌ها چی می‌کارند؟!


فرارو-
روز گذشته رسما روز احمدی نژاد و یارانش بود. او که هفته را با خبرسازی از طریق انتشار بیانیه آغاز کرده بود، دیروز با ورود به توییتر فیلتر شده خبر ساز شد و بعد از آن فیلم‌های وی و اسفندیار رحیم مشایی و حمیدرضا بقایی مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 
 
به گزارش فرارو بیش از یک سال است که محمود احمدی نژاد و جریان منتسب به او فعالیت یا به نوعی تحرکاتشون افزایش پیدا کرده است. گاهی سفرهای استانی می رود، گاهی به اوباما نامه می نویسید. گاهی عدم اجازه برای حضور در انتخابات را رسانه‌ای می کند، گاهی هم عدم حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری را در بیانیه‌ای اعلام می کند و یک روز هم نامه خود به ترامپ را در اختیار رسانه‌ها قرار می دهد. اما این هفته را بسیار پرکار و پر سر و صدا آغاز کردند.
 
انتشار بیانیه نخستین اقدام احمدی نژاد در این هفته بود. او که بیش از سه سال است در قبال انتقادات و اخبار سکوت کرده بود، در آستانه انتخابات طی بیانیه ای به صحبت‌های چهارسال پیش حسن روحانی پاسخ داد و با نادیده گرفتن شرایط اقتصادی در هشت سال ریاست جمهوری خود، طبق معمول اعداد و ارقامی را کنار هم قرار داد تا بگوید کشور را در شرایط مناسب تحویل دولت یازدهم داده است.
 
اما یکشنبه بیشتر حالت طنز و کمدی داشت. ابتدای روز که خبری مبنی بر حضور وی در توییتر منتشر شد. اما هنوز این خبر عملی نشده بود که عکس ها و فیلم‌های متنوع و سرگرم‌کننده ای  از مثلث احمدی نژاد، مشایی و بقایی منتشر شد.

عکس‌هایی که روایت از درختکاری سه نفره این افراد داشت و در فیلم ها هم اسفندیار رحیم مشایی از یک سو درخت می شد و از سوی دیگر بر منبر رفته بود موعظه می کرد.

همه این اتفاقات و تحرکات در حالی اتفاق افتاده است که زمان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است و بقایی کاندیداتوری خود را اعلام کرده است، مشایی نشست خبری برگزار کرده است. همچنین نام غلامحسین الهام از گوشه و کنار به گوش می رسد که گویا قرار است او نیز وارد گود نامزدی انتخابات شود. بنابراین واضح است که جریان منتسب به احمدی‌نژاد خیز جدی برای بازگشت به پاستور برداشته اند و تلاش می کنند با دیده شدن و در اخبار بودن فضا را برای حضور خودشان در انتخابات فراهم کنند. اما آیا می توانند انتخابات ریاست جمهوری را با موفقیت پشست سر بگذارند؟
 
دیده شدن و در تاریخ ماندن دغدغه احمدی‌نژاد است
در همین خصوص عبدالله ناصری عضو بنیاد باران در گفت‌وگو با فرارو دلیل تحرکات احمدی نژاد را تلاش برای دیده شدن عنوان کرد و گفت: احمدی نژاد طی این سال‌ها نشان داده است که تمایل بسیار زیادی برای دیده شدن دارد. او دوست دارد در اذهان عمومی باقی بماند. برای احمدی نژاد بیش از جایگاه این اهمیت دارد که در تاریخ سیاسی اجتماعی ایران همیشه ماندگار باشد. به همین دلیل است که می بینیم یک بار با اعلام کاندیداتوری  خود را وارد اخبار می کند، یک بار با علنی کردن این مسئله که مقام معظم رهبری گفته اند که از حضور در انتخابات خودداری کند. احمدی‌نژاد حتی از این موقعیت هم استفاده کرد به نوعی مقام معظم رهبری را در شرایطی قرار داد تا ایشان مسئله تذکرشان به احمدی‌نژاد را در جلسه درس خارج فقه، رسانه ای کند. البته اینها تنها دو مورد از اقدامات رئیس دولت های نهم و دهم است. می توان در کنار اینها به سفرهای استانی، بیانیه انتخاباتی در خصوص عدم حمایت از کاندیداها، اعلام کاندیداتوری بقایی و اظهار نظرهای او و اطرافیان درباره احمدی نژاد یا نامه نگاری با روسای جمهور ایالات متحده آمریکا و... هم اشاره کرد. همه اینها نشان می دهد که احمد‌ی‌نژاد بیشتر از اینکه به دنبال سمت و جایگاه در قوه مجریه و سایر قوا و نهادها باشد، دوست دارد دیده شود.
 
وی افزود: بیانیه اخیر محمود احمدی نژاد و فعال شدن در فضای توییتر بدون شک یک اقدام انتخاباتی بوده است. او با در نظر گرفتن این مسئله که زمان زیادی به انتخابات باقی نمانده است، تصمیم گرفت در یک بیانیه به بخشی از انتقادات و اخبار پاسخ دهد تا از این طریق فضا را برای کاندیدای مورد حمایت خود آماده کند.
 
ناصری با بیان اینکه یک سری صحبت‌ها شنیده می‌شود که احتمالا حسن روحانی قصد دارد در ایام انتخابات ناگفته‌ها را بیان کنند، ادامه داد: ایشان طی این سال‌ها یه سری مسائل را مطرح نکردند. مسائلی که مربوط به دولت قبل بود حالا گویا قصد دارند پرده از تمامی آنها بردارند و ملت ایران را در جریان همه مشکلات و اتفاقات و دولت‌های نهم و دهم قرار دهند. قطعا با این تصمیم اقدام فرار رو به جلوی محمود احمدی‌نژاد را پاسخ خواهد داد.
 
این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که بار دیگر احمدی‌نژاد به عرصه سیاسی بازگردد، گفت: واقعیت این است که نظام جمهوری اسلامی ایران از محمود احمدی‌نژاد عبور کرده است. اگر چنین نبود اجازه حضور در انتخابات را به دست می‌آورد و به عنوان کاندیدا در این رویداد سیاسی حاضر می شد. اما اینگونه نشد. همین مسئله نشان دهنده این است که نظام از احمدی نژاد عبور کرده است و هیچ گاه دیگر شاهد روزی نخواهیم بود که او در قوه مجریه یا مقننه حضور داشته باشد. دلیل آن هم این است که شاید دیدگاه‌هایش برای بخشی از اقشار مختلف قابل قبول باشد اما عملکردشان طی هشت سال، دلیلی عمده حذف از عرصه سیاست کشور شده است.
 
ناصری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش محمود احمدی نژاد بعد از سال 90 که از سوی اصولگرایان طرد شد، این است که از داخل این جریان یا همان نواصولگرایان، یک جریان ایجاد کند. تقریبا هم موفق بود اما آنچه که درباره این جریان وجود دارد و نباید نادیده گرفته شود این است که شاید عقبه اجتماعی داشته باشند اما کارنامه شان فاقد عقبه مدیریتی است. به خاطر همین هم هست که یک نفر مثل بقایی که آدم بسیار کوچکی است و حتی در حد اندازه احمدی‌نژاد هم نیست وارد انتخابات می شود. دلیلش هم مشخص است. اطراف احمدی‌نژاد صرفا آدم‌هایی در همین قد وقواره حضور دارند.
 
 تلاش احمدی‌نژاد برای ایجاد فضای دوقطبی در انتخابات
 
همچنین حسین کنعانی مقدم فعال اصولگرا در گفت‌گو با فرارو اقدامات اخیر احمدی نژاد را تحلیل کرد و گفت: وقتی انتشار بیانیه از سوی محمود احمدی نژاد در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جهوری را در کنار تحرکات یک سال اخیر او و نزدیکانش قرار می‌دهیم متوجه می شویم که او احتمالا چهار هدف را دنبال می کند. 
 
وی ادامه داد: نخست اینکه رئیس دولت دهم به خوبی می داند که برای ماندن در سپهر سیاسی نیاز به جریان سازی است و لازم است در آستانه انتخابات به گونه‌ای عمل کند که نزدیکان او که به هیچ وجه وجاهت سیاسی ندارند بتوانند به نوعی این خلاء را پر کنند. بنابراین او با انتشار بیانیه اخیرخود در خصوص فعالیت‌های اقتصادی‌، تلاش کرده تا اینگونه وانمود کند که موفقیت دولت یازدهم به واسطه این است که منابع مالی بسیار عظیمی تحویل گرفته که این هم مدیون دولت‌های نهم و دهم است.
 
عضو حزب سبز ایران افزود: هدف دیگر محمود احمدی نژاد این است که با طرح چنین مسائلی سطح مطالبات و انتظارات مردم را افزایش دهد. به همین دلیل است که به عنوان مثال او و نزدیکانش موضوع یارانه‌های چند صد هزارتومانی را مطرح کرده بودند. این در حالی است که به طور کلی پرداخت چنینی یارانه‌هایی خلاف اقتصاد مقاومتی است. بنابراین او با طرح چنین مسائلی می کوشد به نوعی در اذهان عمومی ایجاد تشویش کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: علاوه بر این محمود احمدی‌نژاد به دنبال این است که با ایجاد یک فضای اقتصادی مجازی طوری وانمود کند که در دوران ریاست جمهوری او یک دولت قدرتمند و تاثیرگذار و موفق در راس امور قرار داشته است و موفقیت های چشمگیری به دست آورده است. این درحالی است که هنوز زمان زیادی از آن دوران نگذشته است و همه به خوبی یاد دارند که در دوران ریاست جمهوری ایشان کشور در شرایط بد و بحرانی قرار داشت. از یک سو تورم به بالاترین نقطه رسیده بود و از سوی دیگر تحریم‌ها فشار زیادی به مردم آورده بودند. رکود اقتصادی، کاهش صادرات و فروش نفت و... هم از موارد دیگر بود.
 
کنعانی مقدم تصریح کرد: با توجه به این مواردی که اشاره کردم، به عقیده من محمود احمدی‌نژاد تصمیم دارد با حرکت‌های پوپولیسیتی برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری، فضای سیاسی کشور را در دوران انتخابات، دوقطبی کند. به همین دلیل هم است که به عنوان مثال اسفندیار رحیم مشایی به نوعی تهدید کرده که اگر بقایی ردصلاحیت شود فضای دوقطبی در کشور ایجاد می‌شود.
 
این فعال اصولگرا در پایان افزود: در مجموع به نظر من اقدامات یک سال گذشته و اخیر احمدی‌نژاد بیشتر حالت تلاش برای ماندن در سپهر سیاسی و دیده شدن است. اما قطعا مردم آنقدر هوشمند هستند که باردیگر گول چنین بازی‌های پوپولیسیتی او و اطرافیانش را نخورند. حالا هم بقایی به نمایندگی از مکتب احمدی‌نژاد در مقابل دولت و اصولگرایان و اصلاح طلبان قرارگرفته است اما بی‌شک حتی اگر بتواند تائید صلاحیت شورای نگهبان را به دست بیاورد، نمی تواند این انتخابات را با موفقیت پشت سر بگذارد.
 

با تمام این توضیحات نکته جالب توجه در خصوص بیانیه اخیر محمود احمدی‌نژاد این است که او همچنان تاکید دارد که مواضع و اظهارات خود را به صورت یک طرفه و از طریق بیانه مطرح کند و همچنان از حضور در مقابل خبرنگاران منتقد یا فعالان سیاسی و اقتصادی خودداری می کند. با اینحال واضح است که این قبیل اقدامات با هدف حضور در صحنه سیاسی صورت می گیرد. احمدی‌نژاد به خوبی می داند در دولت‌های نهم و دهم چه گذشته است اما صدور بیانیه یا نوشتن نامه به دونالد ترامپ یا حضور بقایی در انتخابات، صرفا در راستای این مسئله است که در عرصه سیاسی باقی بماند. زیرا کاملا بر این مسئله واقف است که با کوچکترین کوتاهی یا اشتباه تاکتیکی شاید دیگر نتواند حتی در رسانه‌ها حضور خبری داشته باشد.

چهره جدید "لاریجانی"

رییس مجلس به شکل بی سابقه ای از برخی اصولگرایان و رسانه ها انتقاد کرد

فرارو- مصوبه جنجالی مجلس برای محدود کردند سقف حقوق مدیران دولتی باعث شد تا در چند روز گذشته واکنش های تندی از سوی علی لاریجانی علیه منتقدان این مصوبه صورت گیرد. رییس مجلس در این چند روز سعی کرد در مقابل انتقادات تند و تیز اصولگرایان به دفاع از پارلمان بپردازد. دفاع لاریجانی از مجلس عجیب نبود اما حملات تند او به برخی اصولگرایان در نوع خود بی سابقه بود.

به گزارش فرارو، ماجرا از آنجا آغاز شد که روز 11 اسفند نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای سقف حقوق مدیران را تصویب کردند.

نمایندگان در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه ششم تبصره ۱ ماده ۳۸ این لایحه را به این شرح اصلاح کردند که شورای حقوق و دستمزد می‌تواند با پیشنهاد روسای قوا، وزرا یا معاونان رئیس‌جمهور که ریاست دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارند و بالاترین مقامات دستگاه‌های اجرایی، برای مشاغل تخصصی، مدیریتی، واحدهای عملیاتی و مناطق مرزی و محروم تا ۶۰ درصد دریافت‌های موضوع این ماده علاوه بر سقف مقرر در این ماده منظور نماید.

طبق ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم که به تصویب مجلس رسیده مجموع پرداختی ماهانه مقامات و مدیران و کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۳۵ این قانون حداکثر دو برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان موضوع تبصره ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری است.

نمایندگان پیش از این در تبصره ۱ ماده ۳۸ مشاغل تخصصی، واحدهای عملیاتی، مناطق مرزی و محروم را از این سقف حقوق تعیین شده مستثنی و مقرر کرده بودند که این افراد تا ۶۰ درصد علاوه بر سقف مقرر بتوانند دریافتی داشته باشند که با اصلاحات جدید انجام شده مدیران نیز به این مشاغل مستثنی شده اضافه شدند و می‌توانند ماهانه تا ۲۴ میلیون تومان حقوق دریافت کنند.

این اصلاحیه در واکنش به ایراد شورای نگهبان بود که گفته بود مدیران نباید مستثنا شوند. پس از این اقدام هجمه شدیدی از سوی رسانه های اصولگرا و برخی تشکل های این جریان علیه مجلس آغاز شد.

روزنامه کیهان روز شنبه تیتر زد"حقوق مدیران 30 برابر کارگران/ مجلس حقوق‌های نجومی را قانونی کرد!" ، روزنامه وطن امروز با تیتر درشت "تکرار نجومی" به استقبال این مصوبه رفت. دیگر روزنامه ها و رسانه های اصولگرا نیز از همین جایگاه به اصلاحیه مجلس به ایراد شورای نگهبان اعتراض کردند.

در این بین این رسانه ها هیچ انتقادی به شورای نگهبان نکردند.

این دروغ است!
علی لاریجانی رئیس‌مجلس صبح روز شنبه با اوج گرفتن انتقادات در نطق پیش از دستور خود به دفاع از مصوبه مجلس پرداخت. او  گفت: «چرا در جامعه به خلاف می‌گویند مجلس حقوق‌های نجومی را قانونی کرد، خودتان می‌دانید که این دروغ است. مجلس حقوق‌های نجومی مربوط به مقامات را فیکس کرد که از آن بالاتر نرود. تمام جار و جنجالی که در کشور بود برای این بود که می‌گفتند مدیران 50 تا 60 میلیون حقوق دریافت می‌کنند و ما در این ماده مصوب کردیم که 10 میلیون دریافت کنند.»

لاریجانی با بیان اینکه شورای نگهبان به این مصوبه ایراد گرفت، اظهار کرد: «جالب است که بعضی از تشکل‌هایی که به تازگی هم به وجود آمده و فضای انتخابات نیز در کشور حاکم است با یک بیان بی‌ادبانه نسبت به مجلس حرف‌های نادرست زدند و جالب اینجاست که رئیس‌کمیسیون تلفیق برنامه ششم (حمیدرضا حاجی‌بابایی) که خود جزو مؤسسین این تشکیلات است به من گفت که شورای نگهبان گفته است واژه مدیریتی باید به این ماده اضافه شود.»

اشاره لاریجانی به بیانیه تند جبهه مردمی نیروهای انقلاب است که حمید رضا حاجی بابایی عضو هیات موسس آن است. در بیانیه جمنا مصوبه مجلس "شرم آور" و "ریشخند عدالت" خوانده شده بود.

لاریجانی تاکید کرد: «اگر با واژه مدیریتی در این ماده مشکل دارید چرا نمی‌گویید شورای نگهبان گفته واژه مدیریتی به ماده اضافه شود، چرا به شورای نگهبان حرفی نمی‌زنید، می‌ترسید صلاحیت‌تان را رد کنند، چرا به مجلس توهین می‌کنید، مجلس حرفش روشن است و موضوع غیرعلنی نیست.»

او افزود: «اگر مقصود از جار و جنجال‌های اخیر بحث‌های انتخاباتی است خلافی در آن گفته نشود و با ادبیات درست در مورد مجلس صحبت کنید. مگر امام نگفت مجلس در رأس امور است.»

رییس مجلس بدون اشاره به اسامی، تاکید کرد: «بعضی از آقایانی که این حرف‌ها را زدند من نمی‌خواهم نام ببرم. اینها در مجلس سابقه دارند و دریافتی‌های آنها از مجلس وجود دارد. آنقدر جانماز آب نکشند و من می‌دانم که چه طوری بودند.»

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس، گفته بود مصوبه سقف حقوق‌ها "نقطه سیاهی" است و پست‌های مدیریتی را به "جایگاه غارت" تبدیل می‌کند.

چند نماینده فعلی و سابق دیگر هم اظهار نظرهای مشابهی کرده‌ بودند.

پس از بالاگرفتن انتقادات و دفاع رییس مجلس، نمایندگان در جلسه نوبت عصر دیروز مصوبه مجلس را کمی تعدیل کردند. براساس مصوبه جدید، سقف حقوق کارمندان و مدیران دولتی به کمی بیش از ۱۲ میلیون تومان در ماه می‌رسد. این همان مصوبه پیشین مجلس است.

رسانه‌ها به نقل از حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه ایران، با تایید بازبینی در مصوبه مجلس نوشته‌اند که "سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران از جمله مدیران ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد."

اما در مورد مدیران مرزی و شرایط خاص که مجلس حقوق 24 میلیونی را سقف قرر داده بود تغییراتی صورت گرفت. حاجی بابایی توضیح داد که همچنان، افرادی که در یکی از چهار گروه مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مشاغل مرزی و مناطق محروم هستند، از مصوبه مجلس مستثنی خواهند بود و میزان حقوق آنها ۳۰ درصد بیش از سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران خواهد بود.

براساس این تغییرات، در شرایط کنونی، سقف حقوق مدیران و کارمندان در مشاغل تخصصی یا مشغول به خدمت در مناطق محروم می‌تواند به حدود ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان برسد.

پس از این تغییرات علی لاریجانی در سخنانی تاکید کرد که مجلس از مصوبه خود عقب نشینی نکرده است، او گفت: «مجلس به طور قانونی باید نظرات شورای نگهبان را لحاظ کند و وقتی هم که لحاظ کرد، از نظر ما تغییر مهمی نبود، چون مقامات صدر این ماده بودند و بیشتر از آن حد 10 میلیون نمی‌توانستند بگیرند و این جوسازی فقط مغلطه برای انگیزه‌های دیگر بود.»

رئیس ‌مجلس در ادامه عنوان کرد: «اما برای اینکه جلوی این مغلطه گرفته شود و کسی موج‌سواری بلاوجه نکند، مجلس کار بزرگی کرد و جلوی عده‌ای را که می‌خواستند سوءاستفاده کنند را گرفت؛ فردا نگویند که مجلس نظرش را عوض کرد، ما نظرمان همان بود که اول گفتیم و همین چیزی که الآن تصویب کردیم نظر مجلس بود».

لاریجانی همچنین گفت: «ما باید بر مصوبه قبلی خود بایستیم؛ چرا ما باید هزینه این مسئله را بدهیم؟ ما برای تأمین نظر شورای نگهبان که به آقای حاجی‌بابایی گفته بودند اقدام کردیم، اما فحشش را جرأت ندارند به آنها بگویند، به مجلس می‌گویند! حالا ما به حساب این قضیه خواهیم رسید!»

جرات ندارند از شورای نگهبان انتقاد کنند
 این داستان ادامه یافت. رسانه های منتقد مصوبه مجلس تیتر زدند که مجلس عقب نشینی کرد. وطن امروز تیتر "عقب نشینی نجومی" را انتخاب کرد و کیهان تیتر "مجلس مصوبه حقوق 24 میلیونی را پس گرفت" را انتخاب کرد. جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) نیز با انتشار بیانیه ای از عقب نشینی مجلس تقدیر کرد.

سخنان روز گذشته لاریجانی با وجود اینکه با انتقاد اصولگرایان همراه بود، استقبال رسانه های میانه رو و اصلاح طلب را در پی داشت. روزنامه ابتکار در این باره تیتر زد: "روی دیگر لاریجانی"اما علی لاریجانی امروز در واکنش به تذکر محمد رضا تابش گفت: «مصوبه روز گذشته مجلس درباره سقف دریافتی مدیران تاکید بر نظر قبلی بود.»

او از صداوسیما وبرخی رسانه ها گلایه کرد و گفت: «این رسانه ها به گونه ای اصلاح روز گذشته مصوبه برنامه ششم توسعه مبنی بر سقف دریافتی مدیران را انعکاس دادند که گویی مجلس نظر خود را تغییر داده است، در صورتی که مجلس همان نظر قبلی خود را داشته و به جهت رفع ایراد شورای نگهبان اصلاح صورت گرفت.

رئیس قوه مقننه گفت: «هنوز برخی رسانه ها می گویند که مجلس حرف خود را پس گرفته است، در صورتی که مجلس حرف اصلی خود را تایید کرده، در واقع جرأت ندارند به شورای نگهبان انتقاد کنند زیرا نگران رد صلاحیت خود هستند، بنابراین به مجلس انتقاد می کنند هر چند مجلس تصمیم عقلایی منطبق با آیین نامه گرفته است.»

این اولین بار نیست که رفتار سیاسی لاریجانی انتقاد فعالان و رسانه های اصولگرا و تمجید رسانه های اصلاح طلب را در پی دارد. لاریجانی پیش از این بارها از توافق هسته ای دفاع کرده بود که این به مذاق اصولگرایان خوش نیامده بود.

لاریجانی اقدام دیگری نیز صورت داد که جالب توجه بود. او در واکنش به اعتراض نمایندگان اهل سنت به سخنان محمد جواد کریمی قدوسی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست که اظهارات کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مشهد را بررسی کند.

برخی ناظران رفتارهای سیاسی اخیرلاریجانی را "آینده نگرانه" تفسیر می کنند و معتقدند او نقشه هایی برای آینده سیاسی خود دارد که رفتارهای اخیرش در مرزبندی با برخی اصولگرایان را توجیه می کند.

استانداری کرمانشاه حجت الاسلام عزیزی را برای تصدی مدیریت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کرد

استانداری کرمانشاه حجت الاسلام عزیزی را برای تصدی مدیریت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کرد

درپی منتفی شدن موضوع مدیریت حجت الاسلام رحیم جعفری برای تصدی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه اخبار رسیده حاکی است که استانداری کرمانشاه رسما حجت الاسلام شیخ عبدالله عزیزی را برای تصدی مدیریت این اداره کل به وزارتخانه پیشنهاد کرده است . ظاهرا تعدادی ازنمایندگان استان نیز با انتصاب حاج آقا عزیزی موافقت داشته و حمایت کردند.
 

 

 

حجت الاسلام عزیزی که اکنون مشاور استاندار می باشد قبلا مدیرکل ارزشیابی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه بوده است .

سپاه و کمیته امداد همسنگران عرصه جهاد/مدیریت جهادی شما الگوی همگان باید باشد/تشکر فرمانده سپاه دالاه

فرمانده سپاه دالاهو در روز احسان و نیکوکاری با حضور در دفتر ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دالاهو از زحمات ایشان تشکر کردند.

به گزارش کرند کرد، سرهنگ پاسدار کرمی فرمانده محترم سپاه شهرستان دالاهو با حضور در دفتر آقای جبار پرنو رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان دالاهو از زحمات ایشان تشکر کردند.سرهنگ کرمی با اشاره به نقش این نهاد انقلابی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه و کمیته امداد را همسنگران عرصه تلاش و خدمت دانستند.سرهنگ کرمی خدمات و مجاهدت های رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دالاهو را نمونه بارز مدیریت جهادی دانسته و در این باره افزود : مدیریت مدبرانه و جهادی شما که همواره به دور از هر جریانی فقط در حال تلاش برای اجرایی ساختن آرمان های امام و رهبری مصداق کاملی از مدیریت جهادی است و باید دیگران مسئولان از شما الگو گرفته و دلسوزانه عمل کنند و چون شما به فکر خدمت به امت حزب الله باشند.

اداره ورزش جوانان مظلوميت ورزش كشتي شهر گهواره را دريابيد .

اداره ورزش جوانان مظلوميت ورزش كشتي شهر گهواره را دريابيد . 

مدير كل محترم و مسئولين ورزش وجوانان استان وشهرستان  دالاهو مظلوميت ورزش با اصالت  كشتي را در شهر گهواره را دريابيد .  ورزشي كه ريشه در فرهنگ تاريخ وتمدن  و هويت ما ايرانيان دارد سالهاست كه  در شهر گهواره  بدست فراموشي سپرده شده است و  همت و توجه  و درايت مسئولين را مي طلبد . جوانان برومند اين  ديار در سالهاي نه چندان دور با همت وغيرت  و خود باوري در اين رشته ورزشي با افتخار سرآمد بودن و در كشور واستان  با كسب عناوين برتر حرفي براي گفتن داشتند . ولي باكمال تاسف بعلت  بي مهري مسئولين مربوطه شاهد خاموشي و فراموشي اين رشته ورزشي اصيل در شهر گهواره شديم . آنچه آدمي را به تاسف وا ميدارد افزايش روز افزون آمار اعتياد جواناني است شايد اگر اين بي توجهي وبي مهري ها در عرصه ورزش نبود قطعا" اكنون ما نظاره گر نابودي اين سرمايه هاي عطيم در شهر مان نبوديم . اما خوشبختان  جوانان سالم و باغيرت  گهواره اين بار  كمر همت  را محكمتر  بسته اند و دست دردست هم پس از سالها تعطيلي اين رشته ورزشي درشهر گهواره  دوباره  آن در بين جوانان و  ورزشكاران  احياء نموده اند . جا دارد مسئولين خدوم ورزش و جوانان  و خصوصا" فرماندار مخترم شهرستان دالاهو و بخشدار مردمي وتلاشگر گهواره  نيز در كنار جوانان و نوجوانان ورزشكار آنها نيز كمر همت ببندد و با  كمك مساعدت نسبت به تجهيز سالن ورزشي  ورفع نواقص با در اختيار قرار دادن بودجه و تهيه امكانات به ياري آنها بشتابند .  تا انشااله شاهد سلامتي و شادابي  جوانان اين مرز وبوم باشيم و بتوانيم اعتياد و سستي در جامعه ريشه كن نمائيم  .

نوسعه دالاهو  : از زحمات و تلاش آقاي شير دل حياتي مسئول هيئت كشتي شهرستان دالاهو و آقاي سيد محبت حسيني ورزشكار ومربي  پيشكسوت اين رشته ورزشي در شهر گهواره كه توانسته اند در مدتي كوتاه دهها نفر از نوجوانان و جوانان علاقه مند را تحت آموزش قرار دهند و روحي تازه به اين ورزش ببخشند  نهايت تقدير را دارد .

 

بی مهری دوباره نوبخت به استان کرمانشاه

بی مهری دوباره نوبخت به استان کرمانشاه

گروه سیاسی : ظاهرا سریال بی مهری های برخی دولتمردان دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه قرار نیست به این زودیهای تمام شود! و در جدید ترین اقدام قابل تاسف جناب آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسما و کتبا طرح ملی سامانه سردسیری را از لیست طرحهای استان کرمانشاه حذف و به استان کردستان اضافه کرد!
 

 

 

این درحالی است که طی سالهای گذشته بخش عمده ای از سامانه گرمسیری استان کرمانشاه به استان ایلام واگذار شده است 

 

 

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره خودکشی «خانم میرقوامی» اهل کرمانشاه

 

روابط عمومی وزارت اطلاعات هرگونه ارتباط بین فوت خانم مهدیس لبابی میرقوامی با این وزارتخانه را تکذیب کرد.

براساس بررسی‌ها و رصدهای اطلاعاتی، وی در تاریخ 7 بهمن به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی خودکشی کرده است.

شایان ذکر است در تاریخ پنجم اسفند مصادف با روز مهندس، اخباری درباره فوت خانم مهندس مهدیس لبابی میرقوامی، یکی از شهروندان استان کرمانشاه و دانشجوی کارشناسی‌ارشد دانشگاه سهند تبریز به علت تجاوز ماموران اداره‌کل اطلاعات کرمانشاه در شبکه‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به معاندین و ضدانقلاب منتشر شد.

نامبرده هیچ‌گونه سابقه دستگیری، احضار یا بازداشت در وزارت اطلاعات و اداره‌کل اطلاعات کرمانشاه را نداشته است.

براساس بررسی‌ها و رصدهای اطلاعاتی، خانم لبابی میرقوامی در تاریخ 7 بهمن امسال به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

به نظر می‌رسد فضاسازی و خبرسازی‌های شبکه‌های معاند به منظور ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم به نهادهای مقدس در کشورمان باشد.

اعطای تسهیلات و کار آفرینی در دالاهو/سپاه شاه کلید اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است

در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در دالاهو صورت گرفت :
اعطای تسهیلات و کار آفرینی در دالاهو/سپاه شاه کلید اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است
با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)تمام خدمتگزاران نظام اسلامی به تلاش افتاده تا بتواند به این مهم جامه عمل بپوشانند.در همین سو بسیج سازندگی ناحیه دالاهو اقدام به اعطای تسهیلات اشتغال زایی به افراد داری حرفه کرد.

به گزارش کرند کرد، 

رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تبین نقشه راه برای خدمتگزاران و مسئولین نظام آنان را در تشکیل نظام واحد اقتصادی که با تهدیدات خارجی بدان خدشه ای وارد نشود راهنمایی کردند.

بسیج سازندگی ناحیه دالاهو نیز همچون دیگر قرارگاه های سازندگی سپاه که توجه ویژه ای بر محرومیت زدایی و اشتغال زایی دارد اقدام به اعطای تسهیلات به دالاهو نشینانی کرد که توانایی اشتغال زایی را دارند کرد در همین زمینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1-اعطای تسهیلات به فعالان در زمینه نبور داری

2- اعطای تسهیلات به بانوان و فعالان در زمینه قالیبافی

3- اعطای تسهیلات به فعالان در زمینه گلیم بافی

و...

بی شک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی با مجاهدت های همیشگی باعث حمایت از اقشار ضعیف جامعه تبدیل به شاه کلیدد اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی شده که همواره در حال کمک به محرومان است.

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره


نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره 

بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.

شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.

وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.

شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.

با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران

کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد

دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.

طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.

این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.

آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی  گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران

مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگ زنی ساختمان آتش‌نشانی  گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

توسعه دالاهو: ضمن آرزوي توفيق براي تمامي دولت مردان تدبير واميد از تلاش وپيگيري تاتار فرماندار محترم دالاهو و پروين بخشدار گهواره نهايت تشكر را دارد . لام بذكر  ميباشد كه از زمان تصدي علي پروين به سمت بخشدار گهواره در مدت تقربيا" يكماهه تا كنون چندين مدير كل استاني از شهر وبخش گهواره بازديد بعمل آورده اند كه اين خود حاي تقدير دارد .

داوطلبانی که قصد دارند نامزد انتخابات شوراها شوند، گواهی عدم سوء پیشینه را تهیه کنند.

   

  داوطلبانی که قصد دارند نامزد انتخابات شوراها شوند، گواهی عدم سوء پیشینه را تهیه کنند

. بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور، با توجه به ماده 26 تبصره 3 (الحاقی 1392.1.27 ) قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص شرایط انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است.

دبیرستاد انتخابات شهرستان دالاهو گفت: براساس آیین نامه اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و برنامه زمان بندی، ثبت نام از داوطلبان طبق تبصره 1 ماده 45 قانون به مدت 7 روز از 30 اسفندماه سال جاری تا 6 فروردین ماه سال 96 به عمل می آید.
امیر روندی افزود: بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور، با توجه به ماده 26 تبصره 3 (الحاقی 1392.1.27 ) قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص شرایط انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است. بر همین اساس داوطلبانی که قصد دارند نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند از هم اکنون می توانند گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت تا به سهولت بتوانند بر اساس جدول زمان بندی در زمان مقرر ثبت نام نمایند.
 
 
 
 
 

  اسامی ۲۱ نفر از کاندیداهای جبهه مردمی که باید مورد رای اعضا برای ریاست جمهوری قرار گیرند، اعلام ش

   اسامی ۲۱ نفر از کاندیداهای جبهه مردمی که باید مورد رای اعضا برای ریاست
 
جمهوری قرار گیرند، اعلام شد.
 

۱.  مهرداد بذرپاش (جبهه یکتا)

۲.  سعید جلیلی ( جبهه پایداری)

۳.  حمیدرضا حاجی بابایی (جبهه یکتا)

۴.  محمد خوش چهره (مستقل)

۵.  مسعود زریبافان (جبهه یکتا)

۶.  عزت الله ضرغامی (مستقل)

۷.  محمد عباسی (جبهه یکتا)

۸.  ابراهیم عزیزی (جبهه یکتا)

۹.  پرویز فتاح (جبهه پایداری)

۱۰.  محسن رضایی (مستقل)

۱۱.  ابراهیم رییسی (جامعه روحانیت مبارز)

۱۲.  علیرضا زاکانی (جمعیت رهپویان انقلاب)

۱۳.  علیرضا زالی(مستقل)

۱۴.  محمد مهدی زاهدی (جبهه یکتا)

۱۵.  محمدباقر قالیباف (جمعیت پیشرفت و عدالت)

۱۶.  رستم قاسمی (جبهه یکتا )

۱۷.  قدیری ابیانه (مستقل)

۱۸.  شاهین محمد صادقی (مستقل )

۱۹.  علی نیکزاد   (مستقل )

۲۰.  مصطفی میرسلیم (موتلفه)

۲۱.  مصباح مقدم (جامعه روحانیت مبارز)

قرار است از بین این افراد در نهایت ۱۰ نفر در این جلسه انتخاب شوند.

فرماندار اسلام آبادغرب: اجازه ندادم دکتر فلاحت پیشه بی خودی رد صلاحیت شود/ او مخالف دولت نیست

فرماندار اسلام آبادغرب: اجازه ندادم دکتر فلاحت پیشه بی خودی رد صلاحیت شود/ او مخالف دولت نیست

فرماندار اسلام آبادغرب: اجازه ندادم دکتر فلاحت پیشه بی خودی رد صلاحیت شود/ او مخالف دولت نیست

فرماندار اسلام آبادغرب: اجازه ندادم دکتر فلاحت پیشه بی خودی رد صلاحیت شود/ او مخالف دولت نیست

 فرماندار اسلام آبادغرب: اجازه ندادم فلاحت پیشه بی خودی رد صلاحیت شود/ او مخالف دولت نیست

کرمانشاه دیلی: عصر روز گذشته نشست دکتر شاه حسینی معاون سیاسی استانداری با احزاب شهرستان اسلام آبادغرب در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست آقایان کرم محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، رمضان دهنوی مشاور استاندار در امور اقوام و مذاهب ، اکبر سنجابی مدیر دفتر معاون سیاسی استانداری و فرماندار اسلام آباد و معاونین ایشان و نیز بخشدارن مرکزی و حمیل حضور داشتند.

مطلب قابل عنوان این نشست واکنش توام با عصبانیت آقای کریمی فرماندار اسلام آبادغرب به برخی انتقادات بود.

ایشان در بخشی از صحبت  های خویش اظهار داشتند که حرف های ناگفته ای دارم که بعدا آنها را خواهم گفت.

آقای کریمی در خصوص نماینده اسلام آبادغرب بیان داشتند که “اجازه ندادم دکتر فلاحت پیشه بی خودی ردصلاحیت شود.”

و نیز اضافه نمودند که دکتر فلاحت پیشه مخالف دولت نیست. و من در انتخابات اخیر نه به جلیلیان رای داده ام نه به فلاحت پیشه.

انصراف قطعی باهنر و حدادعادل از کاندیداتوری

مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری‌ خبر داد.


به گزارش ایلنا، سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سازوکار قرارگرفتن جلیلی در بین کاندیدای امروز جبهه مردمی چیست با توجه به اینکه اعلام کردید او هنوز شرایط جبهه مردمی را نپذیرفته، گفت : سازوکار این است که از تعداد ۵۰ نفری که از بین ۳ هزار نفر معرفی شدند، ۲۷ نفر باقی و مورد رای قرار می‌گیرند.

او افزود: دلیل آن این است که ۲۳ نفر انصراف دادند و از دور خارج شدند در این تعداد ۲۷ نفر که جلیلی هم در بین آنها است به آرای عمومی گذاشته می‌شوند. در فاصله بین مجمع اول و دوم شورای مرکزی که امروز رای می‌آورند با ده نفری که بالاترین آرا رادر این جمع دارند، با آنها مذاکره می‌کنند.

دستجردی در پاسخ به اینکه آیا زاکانی مسئول جمع‌آوری نیروهای استانی بود، گفت: مسئول ستاد اجرایی جبهه مردمى ذوالقدر است به همین خاطر شورای استانی و شهری را مدیریت می‌کردند و ۴۵۰ شورا تشکیل شد که مرکزیتی را در ستاد اجرایی تهران معرفی کردند که از همه کسانی که در استان‌ها بودند، دعوت به عمل آمد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه تا چه حد مطمئن هستید می‌توانید کاندیدای قدرتمندی در برابر روحانی معرفی کنید که رای آور باشد، گفت: مهم نیست که در برابر روحانی یا در برابر فرد دیگری قرار گیریم بلکه وضع موجود باید تغییر کند بنابراین باید فردی کاندیدا باشد که مردمی بوده و معتقد به قدرت‌های مردمی باشد.

او در مورد انصراف افراد از کاندیداتوری در جبهه مردمی بیان کرد: ۵۰ نفر کلا از جانب مجمع عمومی از طریق سامانه که از طریق کانال مرتبط بودیم، معرفی شدند که با این پنجاه نفر ظرف این مدت مذاکراتی صورت گرفت که آنهایی گفتند به هیچ وجه جز کاندیدای ریاست جمهوری نیستیم آنها حذف شدند و ۲۷نفر باقی ماندند و امروز بین ۲۷نفر رای گیری می‌شود.

دستجردی تاکید کرد: از افرادی که برای کاندیداتوری انصراف دادند، باهنر، چمران، بنده و حدادعادل قطعا اعلام کردیم کاندیدا نخواهیم شد. قالیباف جز ۲۷ نفری است که قرار است در مورد او رای‌گیری شود. البته باید گفت جزو ۵۰ نفر حجت‌الاسلام رییسی هم قرار داشت اما اطلاع ندارم تا اکنون انصراف دادند یا خیر.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات ا

 

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات ا

 

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات

 

 سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات

 

 سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات

 

 سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات

 

 سفر به گهواره در جوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب 4اسفند

نشست بررسی مسایل و حل مشکلات مردم بخش گهواره - بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان - کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال به زمین خورد-آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال

نشست بررسی مسایل و مشکلات مردم بخش گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران بخش در محل بخشداری گهواره.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابلاغ دستور العمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان خبر داد.
شهبازی گفت طبق دستورالعمل ابلاغی، این بخشودگی به متقاضیان و یا بهره ‌بردارانی تعلق می‌گیرد که در سنوات قبل از تسهیلات با مبلغ زیر 100 میلیون تومان استفاده کرده‌اند و بنا به دلایل خاص و مشکلاتی که در طرح آنان بوجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات نبوده‌اند و یا قسمتی از بازپرداخت تسهیلات آنها معوق شده است.
وی تصریح کرد: کشاورزان و یا بهره‌بردارانی که تسهیلات معوق زیر 100 میلیون تومان دارند بایستی در اسرع وقت به شعب بانک در شهرستان‌ها مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل با پرداخت مانده اصل تسهیلات دریافتی از بخشودگی جرائم برخوردار شوند و همچنین اعلام کرد پرداخت سود را دولت تقبل کرده و جرایم را نیز بانک بخشوده است.
شهبازی با اشاره به محدودیت زمانی دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دستورالعمل تا پایان سالجاری اعتبار دارد لذا کشاورزان و بهره‌برداران مشمول دستورالمعل به منظور استفاده از این فرصت استثنایی نسبت به مراجعه به شعب بانک اقدام لازم را بعمل آورند.
با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
کلنگ احداث پایگاه سلامت شهر گهواره به زمین زده شد
دکتر بیگرضایی سرپرست شبکه بهداشت دالاهو در این آیین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای250مترمربع و با اعتباری در حدود 3میلیاردو500میلیون ریال احداث خواهد شد.
طرح تحول نظام سلامت از اولویتهای دولت در جهت تأمین سلامت مردم بوده واین خدمات در راستای نیازهای مردم است بنا بر این دستاوردهای آن باید تبیین و تشریح شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از پروژه های آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره بازدید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همراه مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق و ادیان و مذاهب فرماندار دالاهو با بازدید از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اراضی بخش گهواره، روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
این پروژه با هدف استفاده بهینه از منابع آبی زیر زمینی، کاهش هزینه ها، افزایش سطح زیر کشت اجرا می شود و برای اجرای آن هیچ هزینه ای از مردم اخذ نگردیده.
این 3طرح با مساحت یکهزار و 570 هکتار که دو طرح 300 و 700هکتاری آن از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و اعتبار هزینه شده 165 میلیارد ریالی و طرح 570 هکتاری نیز در مرحله مناقصه میباشد. با تکمیل این پروژه، شاهد افزایش تولید و اشتغال مناسب در منطقه خواهیم بود.
آیین کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی شهرداری گهواره با حضور معاون سیاسی-امنیتی-اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی-انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور فرق-ادیان-مذاهب و فرماندار شهرستان دالاهو،سادات اهل حق، بخشدار گهواره،بخشدار مرکزی، شوراها و دهیاران
مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو در آیین کلنگزنی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گهواره گفت: این طرح در مساحت 480 مترمربع و بااعتبار5 میلیارد ریال که 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1395 کمک‌های سازمان شهرداری‌ و همیاری‌های کشور و مبلغ 2 میلیارد و 500میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زمینه‌ساز افزایش سطح ایمنی در جامعه شهری است.

توضیحات استاندار کرمانشاه در خصوص دغدغه های آیت الله یزدی

توضیحات استاندار کرمانشاه در خصوص دغدغه های آیت الله یزدی

به گزارش ایرنا، اسداله رازانی استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص گزارش های برخی افراد پیرامون برگزاری یک برنامه موسیقایی در کرمانشاه، توضیحاتی را به منظور روشن نمودن ابعاد واقعی این موضوع ارائه کرد.
 

 

 

'بسمه تعالی' 
حضرت مستطاب آیت الله یزدی 
ریاست محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم( دامت برکاتهم) 
با سلام و احترام 
بازگشت به نامه شماره 19934/482 مورخ 25 بهمن ماه 1395، که متن و تصویر آن پیش از وصول به استانداری از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود و با تقدیر از حساسیت و حس مسئولیت جنابعالی و آن نهاد مکرم برای پاسداشت ارزش های دینی، توضیحات زیر معروض می گردد: 
1- استان کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ' چهره زیبا و سینه ستبر جمهوری اسلامی ایران است.' این استان با تقدیم قریب به 10 هزار شهید سرافراز در طی هشت سال دفاع مقدس و پیش و پس از آن، همواره افتخار مرزبانی از نظام جمهوری اسلامی را داشته است. بدین ترتیب در حالی که در جریان جنگ تحمیلی و حوادث پس از آن، از جمعیت کشور تقریباً به ازاء هر 400 نفر، یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، مردم استان کرمانشاه به ازاء هر200 نفر، یک نفر شهید برای دفاع از ایران و جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند و بنابراین چنانچه این شاخص را ملاک سنجش فداکاری مردم قرار دهیم مردم کرمانشاه برای دفاع از ایران و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی دقیقاً دو برابر مردم سایر استانها فداکاری کرده اند.
2- بدلیل بافت دینی و انقلابی مردم و با استقرار نهادهای پاسدار ارزش های دینی از قبیل نمایندگی ولی فقیه دراستان، ائمه محترم جمعه، روحانیت معزز و حوزه های علمیه استان، تشکیلات قضایی و اطلاعاتی و امنیتی، نهادهای نظامی و انتظامی، بسیج، خانواده معظم شهدا و انجمن های اسلامی بحمدالله امور خلاف شرع مبین که موجب نگرانی حضرتعالی و مراکز دینی معزز و مکرم باشد در استان رواج ندارد و استانداری نیز با تشکیل جلسات منظم شورای تأمین استان و شهرستانها، شورای فرهنگ عمومی و سایر تدابیر، در کار تأمین نظم و امنیت و پاسداری از ارزش هاست.
طبق نظر وزارت محترم کشور یکی از هماهنگ ترین و فعال ترین شوراهای تأمین سراسر کشور در استان کرمانشاه تشکیل می شود و جلو گیری از نفوذ جریانات تکفیری و ضد امنیتی و فراهم آوردن امنیت کامل در استان و درکشور محصول همین تدابیر و حضور بموقع شورای تأمین و دستگاههای ذیربط است.
3- جلسه ای که گزارشی از آن بدون امضاء و مشخصات فرستندگان به محضر حضرتعالی ارسال شده، نه برگزاری جشن، بلکه 'چهارمین کنفرانس تاریخ معماری و شهرسازی ایران' بوده که در 29 دی ماه سالجاری در کرمانشاه برگزار و در یک قسمت حداکثر پنج دقیقه ای از این برنامه علمی که بالغ بر شصت مقاله علمی در آن ارائه شده، گروهی دارای مجوز از استان به اجرای همخوانی می پردازند، طبق بررسی های صورت گرفته، صرفاً بدلیل اشکال در وسایل صوتی و بصورتی کاملاً غیر عمدی و غیر برنامه ریزی شده صدای یکی از برگزار کنندگان واضح تر از صدای دیگران بگوش رسیده است، و الا به هیچ وجه اجازه ای برای تک خوانی صورت نگرفته و اساساً برنامه تک خوانی در کار نبوده است.
4- در مورد این موضوع غیر عمدی که در محیطی بسته و محدود و در بمدت بسیار کوتاهی رخ داده، استانداری به برگزار کنندگان آن شدیداً تذکر داده و دستگاه برگزار کننده نیز طی اطلاعیه رسمی از مردم استان عذرخواهی نموده است(تصویر اطلاعیه ضمیمه است).
ضمن آنکه دستگاه قضایی استان هم با احضار افراد مسئول برگزاری و اعضاء گروه همخوانی برخورد لازم با این خطای غیر عمدی و سهوی را صورت داده و در نهایت همه نهادهای مسئول در استان، اقدامی بیش از این را که ای بسا می توانست موجبات ترویج هنجار شکنی و اشاعه منکر را فراهم آورد به صلاح ندانسته و موضوع را خاتمه یافته تلقی نموده اند.
5- ارسال گزارشی از سنخ آنچه به محضر شما ارسال شده، در حالی که نهادهای مختلف دینی و فرهنگی و قضایی و مسئول در استان حضور دارند و با موضوع برخورد داشته اند، بی تردید با هدف اغتشاش در فضای فکری، مذهبی و فرهنگی جامعه بویژه در آستانه انتخابات صورت گرفته و عملاً باعث می شود موضوعی که در جمعی محدود اتفاق افتاده و با برخورد لازم پایان پذیرفته است، مجدداً به سطح طرح در رسانه ها، بویژه رسانه های مخالف و منتقد نظام کشیده شده و دستاویز مناسبی برای دشمنان نظام فراهم آید.
6- در نهایت خاطر مبارک را مستحضر می دارد که استانداری کرمانشاه و شخص اینجانب و معاونین و مدیران و همکاران بر اساس اعتقادات و باورهای دینی، خود را ملتزم به قوانین و دستورات آسمانی و نورانی شرع مقدس اسلام دانسته و پاسداشت آنها را وظیفه دینی همیشگی خود می دانیم و در التزام و پاسداشت شریعت مقدس سر سوزنی تردید بخود راه نمی دهیم.

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات این روزهای شورا وشهرداری را خواهند د

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات

این روزهای شورا وشهرداری را خواهند داد

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با انتقاد از تداوم هزینه کرد شهرداری برای تبلیغ برخی اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: انشاالله مردم هوشیار و شرافتمند کرمانشاه در روز انتخابات شورای شهر پنجم پاسخ اقدامات جانبدارانه این روزهای شهرداری از برخی اعضای فعلی شورا را خواهند داد.
 

 

 

وی خاطرنشان ساخت: بنده چندی پیش به آقای مهندس رضایی شهردار محترم کرمانشاه که برای ایشان احترام خاصی قائل بوده نوشتم و به رویکرد شهرداری در این خصوص تذکر دادم اما متاسفانه بازهم روند حمایت شهرداری با هزینه بیت المال از برخی اعضای شورای شهر ادامه دارد که جای تاسف فراوان دارد که شخصیتی مثل آقای مهندس رضایی اینچنین آبروی خود را در سبد تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی بگذارد.

وی اظهار داشت: من یکی از منتقدین سرسخت شهرداری آقای دکتر شعبانی بودم و با شکایت وی به دادگاه رفته ام اما قسم می خورم که دکتر شعبانی هم اگر می خواست اینچنین به برخی اعضای شورا باج بدهد هیچوقت وی را برکنار نمی کردند.

مهدوی چشمه گچی یادآور شد: این شبها اخباری هم بدست ما رسیده که برخی مدیران زیرمجموعه شهرداری هم با هزینه شهرداری دارند جلساتی را برای اعضای شورای شهر برگزار می کنند که مایه تاسف است.

وی اضافه کرد: اعضای  شورای شهر آینده کرمانشاه باید از هم اکنون این قبیل مدیران را که همه چیز دستگاههای زیرمجموعه خود را در اختیار تبلیغ برای آقایان فعلی شورا قرار داده اند شناسایی کرده و بعد از آغاز بکار شورای پنجم سریعا آنان را از مناصب خود برکنار کنند.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه تاکید کرد: 200  میلیون تومان را به مسابقات کشتی اختصاص دادند ، هدیه ویژه برای ورزشکاران آمریکایی که مسوولان کشور آنها به کودکان 5 ساله ایرانی  در فرودگاههای آمریکا دستبند می زنند اختصاص دادند در حالیکه همه این کارها جنبه تبلیغاتی داشته و دارد .

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات این روزهای شورا وشهرداری را خواهند د

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات

این روزهای شورا وشهرداری را خواهند داد

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با انتقاد از تداوم هزینه کرد شهرداری برای تبلیغ برخی اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: انشاالله مردم هوشیار و شرافتمند کرمانشاه در روز انتخابات شورای شهر پنجم پاسخ اقدامات جانبدارانه این روزهای شهرداری از برخی اعضای فعلی شورا را خواهند داد.
 

 

 

وی خاطرنشان ساخت: بنده چندی پیش به آقای مهندس رضایی شهردار محترم کرمانشاه که برای ایشان احترام خاصی قائل بوده نوشتم و به رویکرد شهرداری در این خصوص تذکر دادم اما متاسفانه بازهم روند حمایت شهرداری با هزینه بیت المال از برخی اعضای شورای شهر ادامه دارد که جای تاسف فراوان دارد که شخصیتی مثل آقای مهندس رضایی اینچنین آبروی خود را در سبد تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی بگذارد.

وی اظهار داشت: من یکی از منتقدین سرسخت شهرداری آقای دکتر شعبانی بودم و با شکایت وی به دادگاه رفته ام اما قسم می خورم که دکتر شعبانی هم اگر می خواست اینچنین به برخی اعضای شورا باج بدهد هیچوقت وی را برکنار نمی کردند.

مهدوی چشمه گچی یادآور شد: این شبها اخباری هم بدست ما رسیده که برخی مدیران زیرمجموعه شهرداری هم با هزینه شهرداری دارند جلساتی را برای اعضای شورای شهر برگزار می کنند که مایه تاسف است.

وی اضافه کرد: اعضای  شورای شهر آینده کرمانشاه باید از هم اکنون این قبیل مدیران را که همه چیز دستگاههای زیرمجموعه خود را در اختیار تبلیغ برای آقایان فعلی شورا قرار داده اند شناسایی کرده و بعد از آغاز بکار شورای پنجم سریعا آنان را از مناصب خود برکنار کنند.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه تاکید کرد: 200  میلیون تومان را به مسابقات کشتی اختصاص دادند ، هدیه ویژه برای ورزشکاران آمریکایی که مسوولان کشور آنها به کودکان 5 ساله ایرانی  در فرودگاههای آمریکا دستبند می زنند اختصاص دادند در حالیکه همه این کارها جنبه تبلیغاتی داشته و دارد .

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات این روزهای شورا وشهرداری را خواهند د

مهدوی چشمه گچی : شهروندان کرمانشاه در روز انتخابات پاسخ اقدامات

این روزهای شورا وشهرداری را خواهند داد

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با انتقاد از تداوم هزینه کرد شهرداری برای تبلیغ برخی اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: انشاالله مردم هوشیار و شرافتمند کرمانشاه در روز انتخابات شورای شهر پنجم پاسخ اقدامات جانبدارانه این روزهای شهرداری از برخی اعضای فعلی شورا را خواهند داد.
 

 

 

وی خاطرنشان ساخت: بنده چندی پیش به آقای مهندس رضایی شهردار محترم کرمانشاه که برای ایشان احترام خاصی قائل بوده نوشتم و به رویکرد شهرداری در این خصوص تذکر دادم اما متاسفانه بازهم روند حمایت شهرداری با هزینه بیت المال از برخی اعضای شورای شهر ادامه دارد که جای تاسف فراوان دارد که شخصیتی مثل آقای مهندس رضایی اینچنین آبروی خود را در سبد تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی بگذارد.

وی اظهار داشت: من یکی از منتقدین سرسخت شهرداری آقای دکتر شعبانی بودم و با شکایت وی به دادگاه رفته ام اما قسم می خورم که دکتر شعبانی هم اگر می خواست اینچنین به برخی اعضای شورا باج بدهد هیچوقت وی را برکنار نمی کردند.

مهدوی چشمه گچی یادآور شد: این شبها اخباری هم بدست ما رسیده که برخی مدیران زیرمجموعه شهرداری هم با هزینه شهرداری دارند جلساتی را برای اعضای شورای شهر برگزار می کنند که مایه تاسف است.

وی اضافه کرد: اعضای  شورای شهر آینده کرمانشاه باید از هم اکنون این قبیل مدیران را که همه چیز دستگاههای زیرمجموعه خود را در اختیار تبلیغ برای آقایان فعلی شورا قرار داده اند شناسایی کرده و بعد از آغاز بکار شورای پنجم سریعا آنان را از مناصب خود برکنار کنند.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه تاکید کرد: 200  میلیون تومان را به مسابقات کشتی اختصاص دادند ، هدیه ویژه برای ورزشکاران آمریکایی که مسوولان کشور آنها به کودکان 5 ساله ایرانی  در فرودگاههای آمریکا دستبند می زنند اختصاص دادند در حالیکه همه این کارها جنبه تبلیغاتی داشته و دارد .

دانشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان دالاهو رسما افتتاح شد

دانشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان دالاهو رسما افتتاح شد

کرند کرد:با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب و معاونت آموزشی ایشان و نیز ریاست مرکز آموزشی ،فرهنگی سما اسلام آباد غرب و جمعی از مسئولین ومعتمدین شهرستان دالاهو با استقبال دانشجویان این مرکز آموزشی ،دانشکده سما شهر کرند غرب رسما افتتاح شد.

به گزارش کرند کرد، دانشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان دالاهو که بعنوان یک پردیس آموزشی از مهرماه سال تحصیلی 95-94 فعالیت خود را آغاز کرده بود دیروز بعنوان یک آموزشکده و با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آباد غرب دکتر احمدی و معاونت آموزشی ایشان دکتر مرادی و نیز دکتر ایوب صفری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی ،فرهنگی سما اسلام آباد غرب و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان دالاهو در میان استقبال دانشجویان این مرکز آموزشی رسما افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن ایوب صفری ریاست مرکز آموزشی ،فرهنگی سما اسلام آباد غرب با پرداختن به نقش دالاهو نشینان در حماسه های مختلف انقلاب اسلامی و رشادت ها ی این مردمان توجه ویژه مسئولین را به این آب و خاک ضروری ذکر کرد .

ایشان در ادامه ضمن تجلیل از حضور سادات و معتمدین و نیز سایر حضار از دکتر احمدی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب و مجموعه دانشگاه آزاد بخاطر پیگیری های دلسوزانه در تمام امور قدردانی نمود.

ایشان در ادامه نقش دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و مهندس سیروس احمدی ریاست محترم دانشکده سما کرمانشاه را در تاسیس آموزشکده های جدید کرند وسرپل ذهاب را بی بدیل ارزیابی کردند.

وی در ادامه در خصوص  توسعه آموزشکده کرند غرب با حمایت مردم ومسئولین ابراز امیدواری نمود.

سخنران بعدی مراسم دکتر عبدالعلی احمدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب بود.

دکتر احمدی ضمن قدردانی از حضور مسئولین و معتمدین و دانشجویان سما کرند غرب پیگیری های دکتر قنبری و عملکرد موفق ایشان در سطح استان و ارایه گزارش مطلوب در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مورخه 95/11/12 با حضور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور را علت اصلی نتیجه گیری از تلاش های مجموعه سما اسلام آباد غرب و کرند غرب دانست و در ادامه از حسن توجه ایشان قدردانی نمود.

دکتر احمدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست فقید هیئت موسس دانشگاه آزاد کشور از خدمات ایشان در تمام ابعاد به نظام وانقلاب و خصوصا توسعه دانشگاه آزاد در سراسر کشور یاد کردند و ابراز داشتند در جلسات حضوری  در خدمت ایشان به عینه شاهد حسن توجه ایشان واصرار بر توسعه مراکز آموزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بودم.

پایان بخش مراسم تجلیل و تشکر از حضور تمام حضار توسط مسئولین سما کرند غرب و پذیرایی از حاضرین بود.

سد زمکان دالاهو به زودی آبگیری می‌شود

 

سد زمکان دالاهو به زودی آبگیری می‌شود

سد زمکان دالاهو به زودی آبگیری می‌شود

سد زمکان دالاهو به زودی آبگیری می‌شود

 سد زمکان دالاهو به زودی آبگیری می‌شود

 

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی سد “زمکان”، پیش‌بینی کرد، این سد اوایل سال آینده آبگیری شود.

 توسعه دالاهو به نقل از : کرمانشاه دیلی: کیاست امیریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت سد در دست احداث زمکان شهرستان دالاهو، اظهار کرد: این سد هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  تا اوایل سال آینده آبگیری خواهد شد.

وی گفت: کار ساخت این سد از سال 89 آغاز شد و زمان بهره‌برداری از آن نیز سال 93 پیش‌بینی شده بود که به دلیل مشکلات مالی تا امسال به تاخیر افتاد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: با اعتباراتی که طی چند سال اخیر با دستور مقام معظم رهبری از محل سفر ایشان و همچنین صندوق توسعه ملی به این سد اختصاص یافت، روند اجرای آن سرعت پیدا کرده است.

به گفته این مسئول، هدف از احداث سد زمکان آبیاری 530 هکتار از باغ‌های گهواره و همچنین آبی کردن 1570 هکتار از اراضی دیم منطقه است.

امیریان افزود: اجزای اصلی این سد شامل سد مخزنی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی، راه دسترسی، سیستم انتقال آب با کانال بتنی به طول 9 کیلومتر، شبکه‌های آبیاری اراضی دیم منطقه به وسعت 1500 هکتار و … است.

وی اظهار کرد: حجم مخزن این سد 23 میلیون مترمکعب است.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز برگزار شد.

 باید سعی شود ایام متفاوتی برای مسافران نوروز در دالاهو فراهم شود.

  جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 96 به ریاست فرماندار و حضور مسئول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دالاهو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان دالاهو ضمن قدردانی از همه آحاد ملت برای حضور در راه پیمایی 22 بهمن و تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تشکر از حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای حاضر گفت: با توجه به اینکه همه ساله پذیرای تعداد کثیر از هموطنان می باشیم لذا مسئولین از هم اکنون باید در جهت فراهم کردن امکانات رفاهی اقدام و جهت شناساندن چهره زیبای از این شهرستان در ذهن مسافران تلاش مضاعف داشته باشند. قطعاً همکاری و تعامل دستگاهها ی مختلف در اجرای برنامه های ستاد نوروز بسیار مهم بوده و موجب رضایتمندی مسافرین نوروزی خواهد بود .
مرادعلی تاتار تاکید کرد همه عزیزان سعی کنند تا با همکاری و اقدامات مشترک، ایام خوب و متفاوتی را برای مسافرین نوروزی در شهرستان دالاهو فراهم نمایند و افزود آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان  برای پذیرایی بهتر از گردشگران و معرفی شایسته شهرستان دالاهو اهمیت فراوان دارد.
وی خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده برای جذب و خدمت رسانی هر چه بیشتر گردشگران و بویژه مسافرین نوروزی شد.
مسئول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دالاهو از تشکیل 10 کمیته در جهت تسهیل خدمت رسانی به مسافران خبر داد و گفت: باید از این فرصت استفاده شود تا از لحاظ فرهنگی، گردشگری، دینی، مذهبی و غیره بتوانیم چهره بهتری از شهرستان خود را به مسافران نشان دهیم.
در ادامه این جلسه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پس از بحث و تبادل نظر آمادگی خود را برای همکاری در زمینه اجرای برنامه های نوروزی اعلام کردند.
استقرار پایگاه‌های هلال احمر و پلیس، بازدید از مراکز و مجتمع‌های بین راهی، توجه به نظافت و بهسازی تفرجگاه‌های شهرستان، تهیه و توزیع بروشور، پوستر و نقشه راهنمای مسافران و برپایی غرفه های مختلف از مصوبات این نشست بود

دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد

 

ساختمان دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی کرمانشاه روز سه شنبه با حضور معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت به بهره برداری رسید.

به گزارش تیتر نیوز ، این دانشکده در زمینی به مساحت پنج هزار و 700 متر مربع زیربنا و در سه طبقه شامل 17 کلاس درس، 14 آزمایشگاه، سایت و کتابخانه با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال احداث شده است.
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در مراسم افتتاح این دانشکده گفت: زیربنای توسعه کشور اقتدارعلمی است به همین جهت طرح توسعه دانشکده های دانشگاه رازی در سال های اخیر که به دلیل جنگ عقب افتاده بود در دستور کار جدی مسئولان استانی قرار گرفته است
محمدابراهیم اعلمی آل آقا، از ارتباط کم دانشگاه ها و محققان دانشگاه ها با بخش صنعت انتقاد کرد و گفت: لازمه خودکفایی و تجاری سازی محصولات و تولیدات کشور مداخله و حضور گسترده علم در همه زمینه های تولیداتی و اقتصادی است که متاسفانه در کشور هنوز این حضور پررنگ نیست.
وی در ادامه به افتتاح دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی و آزمایشگاه های این دانشکده و دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: با وجود میادین غنی و متعدد نفت و گاز، شرکت های مختلف پتروشیمی در استان و ظرفیت و پتانسیل بزرگ رشته شیمی دانشگاه رازی در کشور، در به کارگیری ظرفیت بسیار خوب علمی متخصصان دانشگاه رازی تاکید کرد.
او بر رسالت و وظیفه دانشگاه برای توسعه همه جانبه کشور تاکید کرد و از همه مسئولان خواست به ظرفیت و سرمایه بسیار بزرگ متخصصان دانشگاه های کشور برای توسعه و پیشرفت توجه و زمینه ورود آنها به طرح ها را فراهم کنند. 
معاون امور مهندسی، پژوهشی و فناوری وزارت نفت نیز در ادامه این جلسه احداث دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی توسط وزارتخانه نفت در استان کرمانشاه و دانشگاه با سابقه رازی با توجه شرکت های متعدد پتروشیمی، میادین متعدد نفت و گاز بسیار با اهمیت دانست.
حبیب الله بیطرف دهه چهار انقلاب دانشگاه ها را دهه شرکت های دانش بنیان، پژوهش محور و محققان کسب فن آوری خواند و گفت: دانشگاه و صنعت باید یک ارتباط واقعی، جدی و پررنگ باهم داشته باشند که خوشبختانه در صنعت نفت این گام برداشته شده است.
وی با بیان اینکه صنعت نفت در اجرای طرح های خود با دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور همکاری گسترده ای دارد، گفت: صنعت نفت برای انجام تحقیقات، پژوهش ها و آزمایش های خود با 12 دانشگاه اصلی کشور قرارداد همکاری دارد.
بیطرف با بیان اینکه تمام زیرساخت های آموزش در همه رشته ها در دانشگاه فراهم است، افزود: حال وقت آن شد از متخصصان و فن آوران دانشگاهی و ظرفیت عظیم علمی که در کشور وجود دارد در جهت علم کاربردی استفاد شود.
دانشگاه رازی با 170 هزار مرتع مساحت و 12 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و 420 عضو هیات علمی کار در سال 1353 با 200 دانشجو راه اندازی شد و دانشگاه مادر و با سابقه ترین دانشگاه استان کرمانشاه است.