استاندار كرمانشاه: خبرنگاران كرمانشاهي افرادي تيز بين ومتعهد هستند
کاج آنلاین: استاندار کرمانشاه از خبرنگاران کرمانشاهی به عنوان افرادی تیزبین، متعهد و کارشناس یاد کرد و گفت: این قشر افرادی زحمتکش هستند که می توانند مسوولین را در راستای پیشبرد امور کمک کنند.
[استاندار: خبرنگاران کرمانشاهی افرادی تیزبین و متعهد هستند]
به گزارش کاج آنلاین به نقل از ایرنا ابراهیم رضایی بابادی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک این روز به جامعه رسانه ای استان اظهار کرد: خبرنگاران از توانمندی های بالایی برخوردارند و با توجه به ظرفیتی که رسانه ها دارند می توانند به پیشبرد اهداف مسوولین استان که چیزی جز توسعه همه جانبه استان نیست، کمک شایانی کنند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی گسترش فضای فکری، سیاسی و اجتماعی در ابعاد گوناگون است که رسانه ها به این موضوع می توانند کمک زیادی کنند.
رضایی بابادی همچنین با اشاره به مشکلات اجتماعی استان گفت: برای حل این مشکلات نیازمند کارهای فرهنگی هستیم و رسانه ها در این راستا با قلم زدن و حساسیت نشان دادن می توانند زمینه را برای رفع و کاهش این مشکلات فراهم نمایند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: خبرنگاران ویژگی های زیادی دارند که یکی از آن ها حساسیت نشان دادن در خصوص مسائل جامعه است و دیگری نیز انجام نقدهای منصفانه به منظور کاهش و رفع مشکلات می باشد.
وی گفت: راست گویی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و رعایت انصاف و عدالت از دیگر ویژگی های یک خبرنگار خوب است که خوشبختانه تمامی خبرنگاران استان از آن بهره مند هستند.
رضایی بابادی در پایان اظهار کرد: مجموعه مدیران استانداری از نقدهای منصفانه استقبال می کنند و آن را برای بهتر شدن کارها و ارائه خدمات مناسب تر لازم و ضروری می دانند.
در پایان این مراسم، 9 خبرنگار و یک عکاس برتر استان کرمانشاه انتخاب و با اهدای لوح و جایزه از آنان تجلیل شد.
یحیی معماری خبرنگار ایرنا در بین خبرگزاریهای استان رتبه اول را کسب کرد و به عنوان خبرنگار برتر معرفی شد.
همچنین بهمن زارعی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه در بین عکاسان خبرگزاری ها، نشریات محلی و نشریات سراسری به عنوان عکاس برتر استان کرمانشاه معرفی شد.
شورای فرهنگ عمومی کشور 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.
محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1347در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و در 17 مرداد 1377 همراه با دیپلمات های ایرانی در مزارشریف افغانستان به دست عوامل گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید
[استاندار: خبرنگاران کرمانشاهی افرادی تیزبین و متعهد هستند]
به گزارش کاج آنلاین به نقل از ایرنا ابراهیم رضایی بابادی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک این روز به جامعه رسانه ای استان اظهار کرد: خبرنگاران از توانمندی های بالایی برخوردارند و با توجه به ظرفیتی که رسانه ها دارند می توانند به پیشبرد اهداف مسوولین استان که چیزی جز توسعه همه جانبه استان نیست، کمک شایانی کنند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی گسترش فضای فکری، سیاسی و اجتماعی در ابعاد گوناگون است که رسانه ها به این موضوع می توانند کمک زیادی کنند.
رضایی بابادی همچنین با اشاره به مشکلات اجتماعی استان گفت: برای حل این مشکلات نیازمند کارهای فرهنگی هستیم و رسانه ها در این راستا با قلم زدن و حساسیت نشان دادن می توانند زمینه را برای رفع و کاهش این مشکلات فراهم نمایند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: خبرنگاران ویژگی های زیادی دارند که یکی از آن ها حساسیت نشان دادن در خصوص مسائل جامعه است و دیگری نیز انجام نقدهای منصفانه به منظور کاهش و رفع مشکلات می باشد.
وی گفت: راست گویی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و رعایت انصاف و عدالت از دیگر ویژگی های یک خبرنگار خوب است که خوشبختانه تمامی خبرنگاران استان از آن بهره مند هستند.
رضایی بابادی در پایان اظهار کرد: مجموعه مدیران استانداری از نقدهای منصفانه استقبال می کنند و آن را برای بهتر شدن کارها و ارائه خدمات مناسب تر لازم و ضروری می دانند.
در پایان این مراسم، 9 خبرنگار و یک عکاس برتر استان کرمانشاه انتخاب و با اهدای لوح و جایزه از آنان تجلیل شد.
یحیی معماری خبرنگار ایرنا در بین خبرگزاریهای استان رتبه اول را کسب کرد و به عنوان خبرنگار برتر معرفی شد.
همچنین بهمن زارعی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه در بین عکاسان خبرگزاری ها، نشریات محلی و نشریات سراسری به عنوان عکاس برتر استان کرمانشاه معرفی شد.
شورای فرهنگ عمومی کشور 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.
محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1347در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و در 17 مرداد 1377 همراه با دیپلمات های ایرانی در مزارشریف افغانستان به دست عوامل گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 10:13 توسط فتح الله شاهمرادی
|