نریمانی: مدیران کم کار باید برکنار شوند

آیت الله امان نریمانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ افزود: باید همه دست در دست هم داده برای پیشرفت استان تلاش کنیم و الا با اختلاف و تفرقه راه به جایی نخواهیم برد.
وی تاکید کرد: باید همه ما در پیشگاه خداوند تعهد بدهیم بدون اینکه هیچ خط و خطوطی مدنظرمان باشد با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه برنامه های توسعه ای استان را به پیش ببریم.
وی ثبات مدیریت در استان کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و در عین حال گفت: اگر مدیری کم کار بود باید برکنار شود.
وی پشتوانه مردمی را برای نظام اسلامی یک سرمایه گرانقدر دانست و گفت: مردم در رزمایش های مختلف انتخابات نقش خود را بخوبی ایفا کرده اند و باید این فاکتور را خیلی بزرگ کرد چرا که مایه افتخار نظام اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: 26 سال پیش در چنین روزی اوضاع کشور نگران کننده بود؛ امام که فوت کرد ممکن بود خیلی از معادلات به هم بخورد اما خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبری شایسته ترین فرد را برای نظام برگزیدند و این امر آبی بود بر روی آتشی که دشمنان افروخته بودند.
وی امام خمینی (ره) را یک رهبر بی نظیر در دنیا دانست و گفت: در سوگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی میلیون ها انسان در سراسر جهان گریستند.
آیت الله نریمانی در پایان با اشاره به مسیر هزار ساله مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات؛ بر تلاش مسوولان برای بازگشایی این مسیر تاکید کرد.