مطالبات نماینده شهرستان دالاهو وعضو شورای اسلامی استان از استاندار

به گزارش کرند کرد،شادمان کشکولی نماینده شورای اسلامی شهرستان دالاهو در شورای اسلامی استان مواردی را به شرح ذیل به عنوان مطالبه از استاندار ابراز نمودند:
-عدم استقرار ادارات در شهرستان که تعدادی از آنها هنوز بصورت نمایندگی و غیر مستقل دائر شده اند که در بیشتر موارد رسیدگی به امور اداری شهروندان را معطوف به رسیدگی در شهرستانهای دیگر میکند
2- عدم به کارگیری نیروی های بالفعل و تحصیلکرده بومی در ادارات شهرستان که حتی نیروهایی خدماتی را هم از سایر شهرستانها جذب نموده اند
3-مهاجرت نیروهای تحصیلکرده و جوانان جویای کار به استانهای دیگر و به زبان ساده تر رشد منفی جمعیت که در حال اتفاق افتادن است
4-نبودن شرایط و امکانات جهت جذب و اشتغال در بخشهای تولیدی و اقتصادی
5-عدم توان اقتصادی مردم در سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید
6-عدم توجه به وضعیت گردشگری و صنعت توریسم به توجه به بسترهایی موجود و اقلیم طبیعی شهرستان و وجود سرابهای کرند و ریجاب که سالیانه پذیرای هزاران نفر مسافر می باشد که برای توسعه آن اقدامی جدی صورت نگرفته است
7-عدم توجه به صنعت فلزکاری شامل آهنگری و چاقو سازی با عنایت به اینکه این صنعت سابقه ای چند هزار ساله داشته و دارای برند جهانی نیز می باشد و همکنون خانواده هایی زیادی از محل این حرفه امرار معاش میکنند
مشکلات مسکن مهر و شهرک صنعتی خالی از کارخانجات و موارد فوق الذکر گزیده ای از مطالبات شهرستان دالاهو است که انتظار میرود با همت مسئولین تحقق پیدا کند