طومار نویسان دیروز در مورد استاندار چه می می گفتند و امروز چه می گویند؟
| طومار نویسان دیروز در مورد استاندار چه می می گفتند و امروز چه می گویند؟ اواخر شهریورماه گذشته برخی پدرخوانده ها در حمایت از استاندار کرمانشاه جمعی را به دلجویی دکتر رازانی برده و ضمن حمایت از وی با عنوان (( استاندار با تجربه و اصلاح طلبی که در راستای تحقق برنامه های دولت تلاش مجدانه دارد)) وی را تحریک به شکایت از مهدوی چشمه گچی کردند و امروز همانها بتازگی نوشته اند:موضعگیری های ناحق و عجولانه نماینده سیاسی دولت موجب یاس و ناامیدی و........!!!
|
|
متن حمایت برخی دوستان اصلاح طلب در طومار معروف تاریخ 27 مهرماه
(( مگر مشاهده نمی فرمایید که موضعگیری به ناحق و اقدام های عجولانه نماینده سیاسی دولت در دو سه هفته اخیر موجب یأس و نا امیدی و تفرقه و تشتت در بین جوانان، انسداد فضای دانشگاه و استعفای چند استاد متدین و متعهد در اعتراض به این شیوه و خارج شدن نیرو های متعهد از عرصه خدمت به مردم شده است . آفت این تصمیم های عجولانه و به ناحق در انتخابات پیش روی نمایان خواهد شد آن وقت دیگر برای آفت زدایی دیر شده است .))!!!
ساحت کرمانشاه : اینک دیگر بر افکار عمومی روشن شد که موضع گیری های آن روزهای دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه علیه استاندار کرمانشاه (که شماها را وادار کرد شبانه به دلجویی از دکتر رازانی رفته و آن طومار کذایی را علیه هفته نامه غرب و مهدوی چشمه گچی تهیه کنید ) به صداقت و درستی نزدیک بوده یا موضع گیری های امروز شماها که 180 درجه با موضع گیری های چندماه پیش تان متفاوت است !! فاعتبرو یا اولولابصار
