طومار نویسان دیروز در مورد استاندار چه می می گفتند و امروز چه می گویند؟

اواخر شهریورماه گذشته برخی پدرخوانده ها در حمایت از استاندار کرمانشاه جمعی را به دلجویی دکتر رازانی برده و ضمن حمایت از وی با عنوان (( استاندار با تجربه و اصلاح طلبی که در راستای تحقق برنامه های دولت تلاش مجدانه دارد)) وی را تحریک به شکایت از مهدوی چشمه گچی کردند و امروز همانها بتازگی نوشته اند:موضعگیری های ناحق و عجولانه نماینده سیاسی دولت موجب یاس و ناامیدی و........!!!

 

 

 متن حمایت برخی دوستان اصلاح طلب در طومار معروف تاریخ 27 مهرماه 

((جناب آقای دکتر رازانی استاندار محترم کرمانشاه ازجمله استانداران باتجربه و اصلاح طلبی است که در راستای تحقق برنامه های دولت تلاشی مجدانه از بدو ورودش به استان داشته و دارد. ....در شرایطی که مخالفین دولت کمر به سیاه نمایی کارنامه دولت در اذهان عمومی بسته اند و با تمامی اهرم هایی که در اختیار دارند برای نیل به این هدف تلاش می نمایند، در لباس حامی دولت بودن و ادعای اصلاح طلبی داشتن؛ اما با جناح رقیب هم‌صدا شدن تضاد در عقیده و عمل است. ما امضاء کنندگان این بیانیه حمایت خود از دولت دکتر روحانی و به تبع آن استاندار محترم اعلام و تنفر و انزجار خویش را نسبت به درج مطلبی موهون دریکی از نشریات محلی ابراز داشته...))
 
متن نامه اعتراضی برخی طومار نویسان در تاریخ 12 دیماه :

(( مگر مشاهده نمی فرمایید که موضعگیری به ناحق و اقدام های عجولانه نماینده سیاسی دولت در دو سه هفته اخیر موجب یأس و نا امیدی و تفرقه و تشتت در بین جوانان، انسداد فضای دانشگاه و استعفای چند استاد متدین و متعهد در اعتراض به این شیوه و خارج شدن نیرو های متعهد از عرصه خدمت به مردم شده است . آفت این تصمیم های عجولانه و به ناحق در انتخابات پیش روی نمایان خواهد شد آن وقت دیگر برای آفت زدایی دیر شده است .))!!!

 

ساحت کرمانشاه : اینک دیگر بر افکار عمومی روشن شد که موضع گیری های آن روزهای دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه علیه استاندار کرمانشاه (که شماها را وادار کرد شبانه به دلجویی از دکتر رازانی رفته و آن طومار کذایی را علیه هفته نامه غرب و مهدوی چشمه گچی تهیه کنید ) به صداقت و درستی نزدیک بوده یا موضع گیری های امروز شماها که 180 درجه با موضع گیری های چندماه پیش تان متفاوت است !! فاعتبرو یا اولولابصار